کیف پول جعلی در فروشگاه Google Play

کیف پول جعلی در فروشگاه Google Play

اکسی اینفینیتی Axie Infinity یک بازی ساخته شده بر پایه شبکه بلاک چین Blockchain است که شیوه ای نوین در زمینه کسب درآمد اینترنتی از طریق بازی کردن را برای علاقه مندان فراهم میکند. این بازی از مفهوم NFT برای ارزش گذاری به روی شخصیت‌های خود که اکسی نام دارند استفاده می‌کند به این صورت که کاربران باید برای دسترسی به هرکدام از این اکسی‌ها و استفاده از آن‌ها، مبلغی را به عنوان رمز‌ارز در ازای خرید NFT مربوط به شخصیت‌ها بپردازند.

به تازگی در فروشگاه‌های برنامه‌های اندرویدی به خصوص پلی‌استور گوگل نسخه‌های جعلی مربوط به ولت رسمی این بازی به Ronin انتشار یافته‌ است که نا معتبر بوده و با انتقال توکن NFT ERC721 یا همان اکسی خود به این ولت در واقع برای همیشه آن را از دست داده‌اید.

با توجه به اینکه این بازی در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد، بهتر است که تنها از افزونه وب اصلی ولت Ronin یا از ولت معتبر اتریوم METAMASK استفاده شود. ولت Ronin هیچگونه نسخه‌ای برای تلفن همراه ندارد و کلیه برنامه‌هایی که فروشگاه Google Play با نام این ولت وجود دارد، Scam یا بدافزار هستند. از نصب و واریز هرگونه پولی به این ولت‌ها خودداری کنید.

نمونه‌ای از این بدافزارها که همچنان در فروشگاه Google Play وجود دارند:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.AxieInfinity
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.infinity.axies

تاریخ انتشار: 1400/06/08
تاریخ بروزرسانی: 1401/12/08
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
نظرات کاربران

برای دریافت خبرنامه و اخبار

آدرس پست الکترونیکی خود را وارد کنید

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مهندسی دنیای فناوری امن ویرا (سایبرنو) می‌باشد.