نمایشگاه محصولات بومی پدافند غیر عامل ۱۴۰۲

نمایشگاه محصولات بومی پدافند غیر عامل ۱۴۰۲

پدافند غیرعامل از اهمیت بسیار بالایی برای دفاع غیر نظامی و محافظت از زیرساخت‌های ضروری کشور با هدف ادامه خدمات‌رسانی به شهروندان برخوردار است. در چند سال اخیر، نمایشگاه محصولات بومی پدافند غیرعامل به صورت سالیانه برگزار شده است و امسال نیز این نمایشگاه از تاریخ ۲ دی ماه تا ۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه، شرکت‌های دانش‌بنیان و دیگر شرکت‌های فعال در زمینه صنایع دفاع غیر عامل حضور فعالی دارند و جدیدترین محصولات و فناوری‌های خودشان را به نمایش می‌گذارند. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های نمایشگاه، بخش پدافند سایبری است که این روز‌ها با توجه به افزایش شدید تهدیدات سایبری علیه زیرساخت‌های کشور مثل هک وزارت علوم، هک سازمان ثبت احوال و هک سیستم توزیع سوخت کشور، توجهات زیادی را به خودش جلب کرده است.

شرکت دانش بنیان امنیت سایبری سایبرنو نیز به روال سال‌های اخیر در این نمایشگاه حضوری فعال دارد و جدیدترین محصولات و خدمات حوزه امنیت سایبری و پدافند سایبری مثل کیوسک انتقال امن فایل و تست نفوذ با استاندارهای افتا و OWASP را به نمایش می‌گذارد.

برای حضور در این نمایشگاه می‌توانید ساعت ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰ دوم تا پنجم دی ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران به نشانی بزرگراه نیایش-خیابان سئول به سمت شمال-جاده اختصاصی نمایشگاه-ورودی اول-سالن میلاد حضور پیدا کنید. همچنین، با حضور در غرفه ۱۱ سالن میلاد می‌توانید از جدیدترین محصولات و خدمات دانش‌بنیان در حوزه پدافند سایبری بازدید کنید. منتظر حضور شما هستیم!

 

دریافت تقدیرنامه از مسئولین برگزاری نمایشگاه

 

تاریخ انتشار: 1402/10/02
تاریخ بروزرسانی: 1402/10/20
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
نظرات کاربران

برای دریافت خبرنامه و اخبار

آدرس پست الکترونیکی خود را وارد کنید

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مهندسی دنیای فناوری امن ویرا (سایبرنو) می‌باشد.